Показать сообщение отдельно
Нэнси
Новичок
 
Регистрация: 13.02.2010
Сообщений: 6
Благодарности:
отдано: 0
получено: 0/0
Совсем забыла про этот сайт! Спасибо!!!
Но не трекается, вот что пишет:
Your search did not match any items

This could have been caused by:
Item not registred
The sender has provided an item ID which has not yet been registered by Posten.
Other distributor
Your item may have been sent by another distributor.
To or from abroad
Posten cannot track certain items in certain countries. More information
Incorrect item ID
You may have stated an incorrect item ID. Check the ID on your freight documents and note that you also may have to write letters, if anywhere, at the beginning of the ID (e.g. LX, RR). If the problem persists, please contact Posten Customer Services

Может я рано волнуюсь? Оплачен товар был 23 апреля, отправлен на почту 24. Рано проверять трек? Или он сразу после вылета должне трекаться?
Нэнси вне форума   Ответить с цитированием